Mi A2 sampai Malaysia lebih awal dari jangkaan?

Semalam Xiaomi baru sahaja melancarkan Mi A2 dan Mi A2 Lite, peranti Android One generasi kedua dari mereka. Seperti biasa, Xiaomi menawarkannya lebih murah dari pengeluar lain.

Hari ini, kami menerima berita yang menandakan Mi A2 mungkin tiba di Malaysia lebih awal dari jangkaan kami. Ini kerana stor rasmi Xiaomi di Lazada telah menyenaraikan Mi A2 dengan harganya sekali.

Hanya satu model Mi A2 yang disenaraikan, yang memiliki 6GB RAM dan 128GB storan dalaman dengan harga RM1,199. Terdapat tiga warna boleh dipilih iaitu Emas, Hitam dan Biru.

Bagaimanapun ia masih belum boleh dibeli dan ditandakan Coming Soon atau akan datang tidak lama lagi. Bagaimana dengan Mi A2 Lite? Tidak pula kelihatan sama.

Tetapi kalau anda mahu memiliki Mi A2 atau Mi A2 Lite sekarang, Terdapat kedai yang telah menjual set import.

Salah satu kedai tersebut adalah Mobile 2 Go. Mereka menjual set AP Mi A2 dengan harga RM928 (4GB RAM + 32GB Storan). Manakala Mi A2 Lite pula berharga RM798 (4GB RAM + 64GB Storan).

Latest Arrival 😍 Xiaomi AndroidONE Smartphones!

Xiaomi Mi A2 Lite @ RM798!
✔️ 5.84” FHD+ FULLView display
✔️…

Posted by Mobile 2 Go on Tuesday, 24 July 2018

Bagaimana, mahu tunggu set rasmi atau dapatkan terus set import? Boleh lawat Facebook Mobile 2 Go kalau mahu beli set import ini.

Kenali Mi A2 dan Mi A2 Lite lebih lanjut dalam artikel kami di sini.

Dengan harga RM1,199, Mi A2 dilihat bersaing dengan HUAWEI nova 3i yang memiliki 4GB RAM dan 128GB storan, berharga RM1,249 malah diiktiraf oleh Hannah Delisha juga.