fbpx

TuneTalk VIP hanya RM10 sebulan dengan 2GB data dan panggilan tanpa had

Mungkin masih ramai warga emas yang berusia 60 tahun masih tidak berapa tahu menggunakan internet di telefon pintar. Bercakap lama di telefon menjadi pilihan utama mereka, bersama rakan mahupun keluarga.

TuneTalk hari ini memperkenalkan pelan VIP (Value Incredible Plan) dengan komitmen hanya RM10 sebulan. Ia memberikan data sebanyak 2GB bersama panggilan tanpa had, tetapi untuk sesama talian TuneTalk sahaja.

Tetapi lagi, pelan ini tidak terbuka untuk semua. Pelan ini sebenarnya hanya untuk warga emas, berusia 60 tahun dan ke atas, serta orang kelainan upaya (OKU).

Untuk warga emas, tiada pendaftaran diperlukan. Sistem TuneTalk akan mengesan umur berdasarkan kad pengenalan secara automatik. Tetapi mesti 60 tahun ke atas. Kalau umur 59 tahun dan 11 bulan masih tidak diterima.

Untuk warga OKU, perlu membuat pengesahan terlebih dahulu dengan mengisi borang TuneTalk dalam talian, atau pergi ke mana-mana wakil TuneTalk, atau hubungi TuneTalk Careline di talian 0327720000. Sertakan bersama kad pengenalan dan juga kad pendaftaran OKU.

Selepas disahkan, warga emas dan OKU akan dapat mendaftar pelan VIP ini menerusi aplikasi TuneTalk ataupun dengan menghantar SMS VIP ke 2222. Pastikan anda adalah pelanggan TuneTalk dan memiliki kad sim TuneTalk dahulu.

Di dalam ruangan FAQ, TuneTalk menyatakan pelan ini memiliki kuota terhad. Siapa yang cepat langgan, dia yang dapat. Tambahan lagi, setiap kad pengenalan boleh mendaftar sehingga 5 kad sim. Jadi boleh diberikan kepada orang yang ingin dihubungi selalu, dan cakap tanpa henti.

Untuk maklumat lanjut, layari laman web TuneTalk VIP.

BACA  Galaxy M40 akan datang dengan skrin berlubang dan tiga kamera belakang