Jumlah hari semenjak PKP dilaksanakan

HARI

PKP bermula pada: 18 Mac, 2020

PKP dijangka tamat dalam

HARI

PKP dijangka ditamatkan pada 9 Jun, 2020

Ikuti liputan COVID‑19 kami di sini

Realme nak bagi angpau sempena Tahun Baru Cina

Tahun Baru Cina akan disambut awal bulan Februari nanti. Bersempena itu, Realme melancarkan kempen “Angpau For You” yang menyediakan hadiah untuk rakyat Malaysia.

Kempen ini akan berjalan dari 16 Januari hingga 10 Februari 2019. Ia merupakan satu cara Realme untuk berterima kasih kepada sokongan peminat dan pengguna di malaysia.

Orang ramai berpeluang untuk menyertai permainan interaktif dalam kempen ini. Ia memerlukan mereka memotong angpau untuk memenangi hadiah yang terdapat di dalamnya. Hadiah yang disediakan berupa telefon pintar Realme 2 Pro, Realme 2 dan Realme C1, gelang pintar Olike, tongkat swafoto OPPO serta baucar Lazada dan Shopee.

Untuk menyertai pertandingan ini, peserta perlu mengimbas kod bar atau membuka pautan ke permainan Realme Malaysia “Angpau For You“. Setiap orang memiliki satu peluang untuk turut serta dalam pertandingan ini.

Sebagai syarat untuk memenangi hadiah, peserta perlu Like Facebook Page Realme Malaysia, dan berkongsi post berkenaan pertandingan tersebut di akaun media sosial mereka bersama tanda pagar #RealmeCNY #RealmeAngpau, untuk peluang memenangi hadiah mingguan. Hanya empat pemenang akan dipilih setiap minggu.

Untuk maklumat lanjut tentang pertandingan ini, layari Facebook Page Realme Malaysia pada 16 Januari nanti. Katanya ada terma dan syarat, jadi kena tunggu pengumuman lanjut dari Realme Malaysia.

BACA  Siri Oppo Reno3 mengesahkan ketibaannya ke Malaysia