Anda Boleh Tonton Perlawanan Akhir Liga Juara & Liga Europa 2019 Secara Halal dan Percuma

Perlawanan Akhir UCL dan UEL 2019 akan berlangsung tak lama lagi. Jika anda tercari-cari tempat untuk menontonnya, anda mungkin hanya perlu tontonnya di rumah saja. Hal ini kerana, stesen penyiaran UK, BT Sport dijangka akan menyiarkan livestream kedua-dua perlawanan itu di YouTube.

Hal ini kerana, mereka telah melakukannya sejak edisi 2016 lagi kerana kedua-dua perlawanan itu tidak disiarkan di TV terestial sejak edisi 2015 apabila BT Sport beroleh hak penyiaran kejohanan itu.

Untuk edisi tahun ini, BT Sport sudah tentu beroleh manfaat paling maksimum apabila kesemua pasukan yang akan bertembung adalah yang berasal dari Liga Perdana Inggeris. Kali terakhir fenomena itu terjadi adalah semasa edisi 2008.

Perlawaan akhir Liga Europa akan mempertembungkan Chelsea dan Arsenal pada 30 Mei 2019 pada jam 3 pagi waktu Malaysia di Stadium Olimpik Baku, Azerbaijan.

Perlawanan akhir Liga Juara antara Tottenham Hotspur dengan Liverpool akan berlangsung pada 2 Jun 2019 pada waktu yang sama, di Estadio Metropolitano , Sepanyol.

Sumber: Sports Media

BACA  TNB akui gangguan sistem bil melambatkan bacaan meter pengguna