fbpx

Yoodo tambah Twitter dan Netflix dalam pilihan data add-on

Yoodo merupakan penyedia rangkaian mudah alih maya (MVNO) dengan pelan paling fleksibel. Pengguna tidak terikat dengan satu pelan, tetapi boleh megubahnya sesuka hati mengikut apa yang dimahukan.

Sebagai tambah nilai, Yoodo menawarkan data khas 20GB untuk aplikasi terpilih iaitu Facebook, Instagram, YouTube dan WhatsApp. Data khusus ini sesuai untuk pengguna yang banyak menggunakan sesuatu aplikasi tersebut.

Tidak lama lagi, Yoodo akan menambah dua lagi aplikasi dalam tawaran data khusus ini. Kemaskini aplikasi Yoodo di Google Playstore bertarikh 29 Mei, menyenaraikan kemaskini antaranya ialah, data add-on Twitter dan Netflix akan terdapat pada 4 Jun 2019.

Data add-on Twitter dan Netflix ini masih belum terdapat di dalam aplikasi Yoodo. Kami jangkakan, add-on ini akan memiliki 20GB kuota sebulan, dengan harga RM5 untuk Twitter dan RM10 untuk Netflix. Ia menuruti harga sedia ada media sosial Facebook dan Instagram RM5, dan YouTube RM10.

Yoodo masih memberi 20GB data percuma untuk PUBG Mobile sehingga 30 Jun 2019. Selain itu, pengguna Yoodo juga masih menikmati promosi data booster 3x, memberikan pengguna data tambahan 3 kali ganda dari biasa.

Yoodo juga memberikan kad sim secara percuma dan ia datang bersama kredit RM20 juga percuma. Jika berminat untuk mendapatkan kad sim Yoodo, boleh mendaftar di sini.

BACA  Telefon Oppo ini catat kelajuan muat turun melebihi 1.2Gbps di rangkaian Celcom