Honor View 10 Adalah honor 7X Yang Disuntik Steroid

Bersama-sama pelancaran honor 7X, honor turut mengumumkan sebauh lagi telefon yang akan dilancarkan buat pasaran Malaysia tak lama lagi. Honor View 10 (V10 di China) adalah sebuah flagship yang amat menyerupai Huawi Mate 10.

Padanya anda akan menemui cip Kirin 970, paparan berbingkai halus, dan juga pengimbas cap jari pada bahagian hadapan, serupa seperti saudara Huaweinya itu. Menemani cip terhebat Huawei itu adalah RAM sebesar 6GB bersama-sama storan 128GB.

Seperti kebanyakkan telefon tahun ini, ia turut menampilkan konfigurasi dwikamera. Kamera RGB-nya memiliki sensor 16MP manakala kamera monokrom diberikan sensir 20MP. Sinergi antara kedua meraka membolehkan telefon ini mensimulasikan kesan bokeh seluas F0.95 hingga F16.

Anda juga boleh menghasilkan swafoto yang cantik menggunakan kamera depan 13MP.

Berita baik, telefon ini terus menjalankan sistem operasi Android 8.0 Oreo yang bersalut EMUI 8.0. Maka, anda tak perlu ternanti-nanti kemas kini daripada honor.

Anda juga menerima sebuah telefon berbateri 3,750mAh untuk menemani anda sepanjang hari. Honor View 10 akan dijual bermula 15 Januari 2018 pada harga yang masih belum diumumkan.