Pelanggan Astro Berpeluang Nikmati Broadband Percuma Sepanjang Januari 2019

Kemas kini 08 Januari 2019

Yang pertama adalah bundle Astro+Internet ini terbuka kepada semua, tidak mengira sama ada anda pelanggan sedia ada Astro ataupun tidak. Kemudian, untuk pelanggan Astro sedia ada, rakan kerjasama Astro, City Broadband akan menyediakan peralatan yang diperlukan untuk bersambung ke Internet.

Buat pelanggan baru, mereka akan terima perlatan tambahan iaitu piring satelit, dekoder dan juga alat kawalan jauh semasa mendaftar. Akhir sekali, perkhidmatan ini tidak didatangkan dengan servis panggilaan suara.


Lagi berita baik untuk penduduk Jasin, Astro kini membuka pendaftaran pakej broadband terbaru mereka. Ia diumumkan selepas pelancaran projek rintis dalam National Fiberisation & Connectivity Plan (NFCP) oleh YB Gobind Singh di Jasin, Melaka.

Uniknya tawaran Astro adalah, pelanggan tidak cuma beroleh sambungan Internet tapi mereka menikmati kandungan hiburan yang disediakan Astro. Astro menjangkakan tawaran rintis ini akan memanfaatkan sekitar 1,000 kediaman sekitar Jasin, tempat kadar penembusan perkhidmatan Astro yang mencapai 92% untuk servis Astro dan NJOI.

Dua pakej yang ditawarkan, berbeza mengikut kelajuan. Yang termurah adalah RM99 untuk kelajuan 50Mbps dan 100Mbps ditawarkan pada harga RM129. Astro turut mengepilkan bersama Family Pack yang mengandungi lebih 40 saluran televisyen untuk anda nikmati seisi keluarga.

Pendaftaran untuk pakej terbaru Astro ini sudahpun dibuka sepanjang Januari 2019. Tapi sama ada ia dibuka untuk pelanggan baru Astro ataupun kepada yang sedia ada sahaja, tidak pula diperincikan dan kami telah menghubungi pihak Astro untuk perincian berkaitannya.

Manfaat yang akan diterima pelanggan sedia ada adalah seperti:

  • Pelanggan Astro akan menikmati sambungan Internet percuma sepanjang Januari serta previu percuma untuk saluran yang ditawarkan Astro.
  • Pelanggan NJOI pula akan nikmati naik taraf pek saluran ke Family Pack serta sambungan Internet percuma sepanjang Januari.
BACA  Liputan Terragraph Di Georgetown Makin Meluas, 60 Pemancar Sudah Dipasang

Pihak Astro akan menghubungi pelanggan yang layak untuk promosi ini dalam masa terdekat.