YouTube Sugu Pavithra muncul semula, peminat dilihat teruja

Setelah lima bulan menyepi, S. Pavithra dan suaminya M. Sugu muncul semula dengan video perkongsian masakan baru di saluran YouTube mereka pada 20 Februari 2021 yang lalu.

Ada enam video baru menunjukkan Pavithra berkongsi resepi masakan seperti kambing briyani, kebab, udang masam manis dan satu video menunjukkan dia menggoreng beberapa ikan sungai yang baru ditangkap.

Komen peminat

Berdasarkan daripada perkongsian video baru itu, dapat dilihat banyak komen positif ditulis oleh pengikut mereka. Ada juga yang menyuarakan kegembiraan dan keterujaan apabila saluran ini hidup kembali.

Sehingga kini, saluran YouTube Sugu Pavithra sudah mempunyai 820 ribu pengikut dan 64 video perkongsian masakan.

Dahulu, pasangan ini pernah memadam ratusan video yang telah melonjakkan saluran mereka kerana masalah keluarga yang berlaku. Namun, mereka kembali memuat naik video perkongsian resepi masakan pada 20 Februari 2020.

Pada tahun lalu juga, saluran YouTube Sugu Pavithra telah menjadi salah satu pencipta kandungan YouTube popular berikutan video yang mereka hasilkan menarik perhatian ramai penonton. Resipi yang dikongsikan juga menarik serta mudah untuk diikuti.

[Sumber: NST]