Jumlah hari semenjak PKP dilaksanakan

HARI

PKP bermula pada: 18 Mac, 2020

PKPP dijangka tamat dalam

HARI

PKPP dijangka ditamatkan pada 31 Aug, 2020

Ikuti liputan COVID‑19 kami di sini

Ada Benda Baru DJI Akan Umumkan Pada 27 April 2020, Adakah Drone Baharu?

Pengeluar drone terkemuka dunia, melalui saluran Twitter mereka, telah mencicipkan satu teaser yang berbau pelancaran produk baru. Berdasarkan video 10 saat yang dikongsikan, kelihatan tarikh majlis adalah pada 27 April 2020 pada 09:30 malam (EDT) ataupun 28 April 2020 01:30 pagi waktu Malaysia.

Maklumat rasmi tentang produk apa yang mereka akan umumkan masih tidak jelas. Tapi, spekulasi ada menyatakan yang ia mungkin Mavic Air 2, berdasarkan beberapa maklumat yang terbocor di Internet sebelum ini.

DJI Mavic Air dilancarkan dalam bulan Januari 2018

Antara yang hampir pasti tentang pengganti Mavic Air asal adalah generasi baru akan mendukung bateri berkapasiti 3,500mAh berbanding 2,375mAh. Ia mencadangkan waktu penerbangan yang lebih panjang. Kemudian, anda mungkin bakal melihat alat kawalan rekaan baharu DJI yang lebih besar dan sedap digenggam.

Selain DJI Mavic Air, satu lagi produk DJI turut sudah sampai masanya untuk diperbaharui. Gimbal OSMO Pocket yang diselebungi masalah teknikal dan stok terhad sewaktu dilancarkan, mungkin boleh disegarkan semula pada tahun ini.

BACA  OnePlus Malaysia cari pengguna pertama OnePlus Nord